Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Fenomén minipivovarů: Sémantická analýza reklamních strategií a pivní kultura v jižních Čechách
PETROVIČOVÁ, Vanda
Bakalářská práce se zabývá fenoménem minipivovarů a sémantickou analýzou jejich reklamních strategií se zaměřením na oblast jižních Čech. V první části rozebere pro komplexní obsáhnutí tématu reklamy její historii, definici, komunikační model, média a teoretické poznatky ohledně reklamní psychologie. Dále pak představí minipivovary v kontextu malých firem, současnou situaci v oblasti českého pivovarství a porovná jejich možnosti, výhody a nevýhody a také marketingovou strategii s velkými pivovary. Přiblíží též dějiny českého pivovarství, koncept pivní kultury, prostředí hospod a jejich roli ve vývoji české společnosti. V závěru se práce zaměří na analýzu prezentace minipivovarů v jihočeském kraji. Věnuje se výrobě piva a jeho typickým i nevšedním druhům v rámci České republiky, představí druhy pivních obalů a význam pivního skla, rozebere funkci vizuální identity a působení malých pivovarů v internetovém prostředí a seznámí se současnými kulturními událostmi a turismem v rámci pivovarství. To vše předvede na konkrétních příkladech jihočeských minipivovarů.
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Studnička, Jan ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingové nástroje Facebooku, Instagramu a YouTube a navrhnout doporučený postup práce se sociálními sítěmi pro malé firmy, které chtějí začít působit na sociálních sítích. Cíle je dosaženo pomocí získaných znalostí z teoretické části, která se věnuje marketingu, jeho podobám na internetu a sociálním sítím. Dále je využita analýza marketingových nástrojů sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a Youtube, jejich aplikací na letní tábor Gandalf a rozhovoru s odborníkem z této oblasti, které jsou součástí praktické části. Na základě provedené analýzy byla jako základní prvek pro úspěch na Facebooku vyhodnocena firemní stránka, která nabízí dostatek možností pro komunikaci se zákazníky a kvalitní analytické a marketingové nástroje. Instagramový profil je vhodným místem pro prezentaci firmy pomocí fotek díky jednoduchosti, přehlednosti a rostoucímu počtu uživatelů, jako výhodné se ukázalo jeho propojení s Facebookem. YouTube je poté ideálním místem pro sdílení videí díky jeho popularitě a spolupráci s Googlem, který umožňuje YouTube videa nalézt v jeho vyhledávači. Návrh marketingové strategie pro malé firmy se pak odvíjí od typu firmy a účelu, který od sociálních sítí očekávají. Důležité ale je vytvořit si dobrý vztah se zákazníky pomocí pravidelného sdílení kvalitního obsahu. Přínosem práce je kritické zhodnocení marketingových nástrojů na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube a jejich využitelnosti pro malé firmy. Jako příklad aplikace těchto nástrojů je využit Letní tábor Gandalf. V práci je také navržen doporučený postup pro malé firmy, které s působením v oblasti sociálních sítí začínají.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Podpora řízení softwarové kvality v malé firmě
Vávra, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jonáš, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je vytvoření návrhu frameworku vhodného pro podporu řízení kvality softwaru v malé vývojářské firmě. Framework zahrnuje procesy, metodiky a nástroje, které mají dohromady sloužit ke zlepšení kvality softwarových produktů firmy. Konkrétní implementace frameworku je ukázána formou případové studie. Podklady pro případovou studii byly sbírány ve firmě Cleverbee, v které autor po dobu tvorby studie pracoval. Přínosem autora práce je tedy v první řadě vytvoření návrhu frameworku na základě autorových zkušeností a okomentovaný soupis konkrétních výsledků jeho implementace. Podrobnější vytýčení cílů a účelu této práce a určení cílového čtenáře lze nalézt v kapitole 1. Úvod. Pojmy používané v práci jsou popsány v kapitole 2. Vymezení pojmů. Kapitola 3. Softwarová kvalita a její definice se zabývá definicí pojmu "softwarová kvalita" a popisuje specifika malých firem. Kapitola 4. Podpora řízení softwarové kvality představuje teoretický základ práce. Je v ní popsáno, jak na oblast softwarové kvality a testování nahlíží metodiky RUP a CMMI. V kapitole 5. Návrh frameworku už se pak nachází konkrétní návrh frameworku pro řízení softwarové kvality. Framework byl vytvořen jak na základě relevantních zdrojů, tak na základě autorových zkušeností. Kapitola 6. Případová studie pak popisuje příklad implementace navrženého frameworku v malé firmě. Součástí případové studie jsou i popisy použitých nástrojů. V kapitole 7. Závěr se pak nachází stručné shrnutí výsledků práce
Možnosti aplikace prvků manažerského účetnictví v segmentu malého podnikání (na příkladu konkrétní firmy)
Elis, David ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Bírová, Katarína (oponent)
Diplomová práce "Možnosti aplikace prvků manažerského účetnictví v segmentu malého podnikání (na příkladu konkrétní firmy)" se zabývá otázkou, zda je možné identifikovat prvky manažerského účetnictví, které by byly využitelné pro firmy ze segmentu malého podnikání. První část je věnována představení firmy samotné, trhu, na kterém firma působí, a obecným charakteristikám firem ze segmentu malého a středního podnikání. Zabývá se informacemi o výkonnosti, které byly v době tvorby diplomové práce ve firmě dostupné, vymezuje potřebu zavedení akruálního principu do účetnictví firmy. Další část se podrobněji věnuje jednotlivým vlastnostem navrhovaného systému řízení hodnotových parametrů. Klade si otázku, zda systém koncipovat primárně jako výkonový nebo jako systém odpovědnostní, zabývá se volbou vhodného kalkulačního systému a také základním systémem plánů a rozpočtů. Dále se již věnuje odpovědnostnímu prvku účetnictví, stávající organizační struktuře a definování vhodné struktury odpovědnostních středisek a způsobu jejich řízení. V poslední části se tato diplomová práce věnuje manažerským výsledovkám jako základním výkazům umožňujícím hodnotit dílčí i celkovou účinnost podnikatelského procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.